Skilled Servicedesk Medewerker

Omschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Waar je in ons Managed Services team voor diverse klanten aan de slag gaat en onderdeel bent van een laagdrempelige en informele IT organisatie die echt hart heeft voor zijn medewerkers? En woon je toevallig ook nog in omgeving Barendrecht? Lees dan snel verder!

 

Als allround ICT dienstverlener hebben wij sinds 2007 een breed en divers netwerk aan actieve klanten opgebouwd. IT verandert continue waardoor het voor veel bedrijven gemakkelijker is om hun infrastructuur uit te besteden. ITIS Managed Services zorgt er voor dat de ICT infrastructuur bij haar klanten vlekkeloos functioneert. Wij zijn een erkende partner in het ontzorgen van onze klanten op het gebied van infrastructuur: Van het leveren van skilled servicedesk tot het ontwerpen, implementeren en beheren van een hernieuwde (netwerk)infrastructuur. Ons team bestaat uit een gezellig en hardwerkend team met een skilled servicedesk, netwerk- en systeem engineers, infrastructuur architect, projectleiding en Coördinator. Mede door uitbreiding van het klantenbestand is er een nieuwe functie ontstaan voor een enthousiaste en gedreven Skilled Servicedesk medewerker.

 

Wat ga jij doen?

Wil jij de komende jaren elke dag hetzelfde werk doen? Dan zijn wij niet de juiste plek voor jou. Wil jij graag een lange samenwerking aangaan, maar toch de variatie en uitdaging in je dagelijkse werkzaamheden behouden? Dan is ITIS wel “the place to be”!

Wegens het uitbreiden van ons klantbestand zijn wij op zoek naar versterking binnen onze Skilled Servicedesk. Je bent in deze functie van alle markten thuis, maar zeker nog niet uitgeleerd! Zowel eenvoudige incidenten die telefonisch of per mail binnenkomen, als de iets meer diepgaande (Microsoft 365 / Office 365) incidenten, pak jij enthousiast op. Daarnaast kun je ook meedraaien in projecten en on-site gebruikersondersteuning bieden. Kortom een brede functie met veel ontwikkeling- en doorgroeimogelijkheden!

 

Een greep uit je werkzaamheden:

  • Aannemen en correct registreren van meldingen in het incidentregistratiesysteem
  • Juiste vragen stellen om snel tot de kern te komen
  • Uitgebreide analyse van incidenten om juist te categoriseren en nabellen door tweedelijns tot een minimum te beperken
  • Beoordelen of directe afhandeling mogelijk is
  • Afhandeling eenvoudige functionele incidenten (max. 15 minuten);
  • Doorsturen van complexe aanvragen naar de 2de lijn
  • Op basis van kennis en ervaring snel kunnen schakelen naar de juiste oplosgroep
  • Uitvoeren van standaard operationeel beheer (monitoring, controles en volgens vastgestelde procedures (wsus) updates uitvoeren)
  • Toezien dat aan de 2de en 3e lijn toegewezen incidenten worden opgepakt
  • Goede afweging tussen snelheid en kwaliteit
  • Correcte (ook tussentijdse) terugkoppeling naar de klant verzorgen en afsluiten van incidenten

Vereisten

Wat bieden wij!

  • De mogelijkheid om te werken bij een werkgever waar je geen nummertje, maar een persoon met een privé leven bent.
  • Een goed en competitief salaris tussen de 1.800 en 2.500 euro (gebaseerd op kennis/ervaring) o.b.v. 40 uur exclusief 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen.
  • Een tijdelijk dienstverband met de intentie om deze voor onbepaalde tijd voort te zetten.
  • Medewerkersbijeenkomsten, kennissessies, samen kerst vieren, een familiedag: kortom veel leuke en gezellige momenten met jouw collega’s en je gezin!
  • Opleiding- en certificeringsmogelijkheden met opleidingsbudget, waarbij de invulling persoonlijk wordt afgestemd op jouw wensen en doelen.
  • Pensioenopbouw.
  • Een interessante en divers klantenportefeuille waar elke dag anders is!


Wie ben jij?

Natuurlijk zijn er ook een aantal vaardigheden die wij van jou verwachten:

Inhoudelijke vaardigheden

  • MBO niveau 4 werk- en denk niveau, met een afgeronde (ICT) opleiding.
  • Kennis van en ervaring met incidentregistratietools (Topdesk is een pré) en beheertools.
  • Bij voorkeur in het bezit van ITIL certificering en kennis/ervaring met Microsoft technologieën (denk aan Microsoft 365, Office 365 etc,) en de intentie om jezelf op deze gebieden te blijven ontwikkelen.

Persoonlijke vaardigheden

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, bent communicatief vaardig en oplossingsgericht,
  • Je vindt gemakkelijk je weg in een team, maar bent ook zelfstandig en proactief.
  • Je bent flexibel, in staat om je eigen visie te vormen en deze duidelijk te maken aan anderen.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Vragen over deze vacature?

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze enige echte recruiter; per mail via carriere@itis.nl of door te bellen naar 088-80 40 000. Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon binnen 5 minuten solliciteren via onderstaande button. 


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Let op, mocht dit wel gebeuren dan verleent u ons het recht om vrijblijvend gebruik te maken van de toegestuurde gegevens.