Overslaan naar content

(Senior) Skilled Servicedesk Medewerker

  • Op locatie
    • Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • € 2.500 - € 3.200 per maand
  • Managed Services

Vind jij het leuk om een servicedesk naar een hoger niveau te tillen? Lees snel verder voor jouw nieuwe uitdaging bij ITIS!

Functieomschrijving

Jij hebt al een aantal jaar ervaring opgedaan op een (skilled) servicedesk en haalt hier veel voldoening uit. Vooral het helpen groeien van meer junior collega's geeft jou echt een kick. Daarnaast ben je bij elk nieuw incident weer gedreven om uit te zoeken wat er mis gaat. Als een probleem vaker terugkomt, kijk jij verder hoe dit structureel opgepakt kan worden. Graag zou je deze senior rol op een servicedesk dicht bij huis uitvoeren, zodat je ook nog wat tijd hebt voor jezelf.


Sluit bovenstaande beschrijving aan bij jouw situatie? Dan is onze openstaande functie van Senior Skilled Servicedesk Medewerker bij ITIS in Barendrecht jouw volgende stap! Samen met het hele Managed Services team ben je verantwoordelijk voor het functioneren van de ICT infrastructuur bij klanten. Omdat ICT constant verandert, besteden veel klanten dit stuk uit. Als erkende partner zijn we verantwoordelijk voor het leveren van een skilled servicedesk, maar ontwerpen, implementeren en beheren we ook de (netwerk)infrastructuur. Als senior op onze servicedesk haal jij jouw plezier en kick uit het helpen van onze klanten met hun vraagstukken, maar ook uit het tillen van collega's naar een hoger niveau door jouw kennis en ervaring. Daarnaast kun jij je blijven ontwikkelen met ons opleidingsbudget en zal elke dag anders zijn dan de vorige dag!


Wat ga je doen als Senior Skilled Servicedesk Medewerker bij ITIS?


Of de incidenten nu telefonisch, via de mail of via het selfservice portal binnenkomen: jij pakt deze enthousiast op. Om het incident zo goed mogelijk in kaart te brengen, is het belangrijk dat je goed kunt analyseren en communicatief vaardig bent om de kern van het probleem te achterhalen. Kom je er zelf niet uit? Dan zet je het incident door naar de 2de lijn, zodat zij de klant verder kunnen helpen. Uiteraard houd jij  wel de regie dat het ticket goed opgelost wordt en zorg je dat alle gegevens meegestuurd worden naar de 2e lijn!


Werkzaamheden  


  • Aannemen van meldingen en het probleem analyseren;
  • Correct registeren van meldingen en oplossingen in het incidentregistratiesysteem;
  • Afhandeling incidenten;
  • Doorsturen van complexe aanvragen naar de 2de en/of 3de lijn;
  • Toezien dat de toegewezen incidenten aan de 2de en 3de lijn worden opgepakt;
  • Uitvoeren van standaard operationeel beheer (monitoring, controles en volgens vastgestelde procedures (wsus) updates uitvoeren);
  • Klanten voorzien van een terugkoppeling en incidenten afsluiten; 
  • Coachen van junior collega's.


Team en werksfeer

Je komt te werken in een informeel team van 6 skilled servicedesk medewerkers en een manager. Samen zorgen jullie ervoor dat klanten zo goed mogelijk geholpen worden en weten jullie de juiste balans te vinden tussen bereikbaarheid en het direct oplossen van problemen. Als senior draag jij sterk aan bij!


Wat bieden wij?


  • Salaris: €2500 - €3200 bruto p.m. o.b.v. 40 uur. Afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Laptop van de zaak;
  • Tijdelijk contract met de intentie om je daarna een vast contract te geven;
  • 26 vakantiedagen op basis van 40 uur (mogelijkheid om bij te kopen of te verkopen);
  • Een rol waarin je jezelf verder kan ontwikkelen. We hebben opleidingsbudget beschikbaar en je krijgt de mogelijkheid om op onze kosten certificaten te behalen.
  • Vrijdagmiddagborrels en leuke uitjes;
  • Pensioenopbouw;
  • Een interessante en diverse klantenportefeuille waarbij elke dag weer anders verloopt. 

Vereisten

Wat vragen wij?

  • In deze functie is het belangrijk om verder te kijken dan de binnenkomende tickets. Analytisch vermogen en 'verder kijken' is belangrijk. Heb jij een hbo (a.d. of bachelor) opleiding afgerond richting IT of kun jij dit niveau aantoonbaar laten zien? Dan komen we graag verder met jou in contact;
  • Je hebt ervaring op een IT Servicedesk. Het is een pre als je een senior/leidende rol hebt bekleed;
  • Je bent tussen de 32 - 40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt kennis van en ervaring met incidentregistratietools en beheertools. Ervaring met Topdesk is een pré;
  • Bij voorkeur ben je  in het bezit van ITIL certificering en kennis/ervaring met Microsoft technologieën (denk aan Microsoft Azure, Office 365 etc.);
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;


Waarom ITIS?

Werkplezier staat bij ons voorop, want als jij plezier hebt in je werk haal je het beste uit jezelf en de rol. Daarmee groei jij als persoon en wij als bedrijf. Een win-win situatie dus. Daarnaast vinden we het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt. Bij ons ben je geen nummer, maar word je gewaardeerd als collega. We hebben oprechte interesse in onze medewerkers en denken graag met je mee, zodat je een goede balans hebt tussen werk en privé.


Enthousiast?

Klaar om samen met ons verder te groeien? Dan kijken wij uit naar jouw sollicitatie. Heb je een vraag of wil je meer weten over ITIS als werkgever of jouw toekomstige collega’s? Neem dan contact op met onze Dennie Verberne (Senior Corporate Recruiter) via dennie.verberne@itis.nl of 06-27505726. Gelijk enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton!


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Op locatie
  • Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
€ 2.500 - € 3.200 per maand
Managed Services

of