Skip to content

Customer Service Manager ICT

Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland€ 3.200 - € 4.800 per maandManaged Services

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Waar je in ons Managed Services team voor diverse klanten aan de slag gaat en onderdeel bent van een laagdrempelige en informele IT organisatie die echt hart heeft voor zijn medewerkers? En woon je toevallig ook nog in omgeving Barendrecht? Lees dan snel verder!


Als allround ICT dienstverlener hebben wij sinds 2007 een breed en divers netwerk aan actieve klanten opgebouwd. IT verandert continue waardoor het voor veel bedrijven gemakkelijker is om hun infrastructuur uit te besteden. ITIS Managed Services zorgt er voor dat de ICT infrastructuur bij haar klanten vlekkeloos functioneert. Wij zijn een erkende partner in het ontzorgen van onze klanten op het gebied van infrastructuur: van het leveren van een skilled servicedesk tot het ontwerpen, implementeren en beheren van een hernieuwde (netwerk)infrastructuur. Ons team bestaat uit een gezellig en hardwerkend team met servicedeskmedewerkers, netwerk- en systeem engineers, een infrastructuur architect, projectleiding en een coördinator.


Wil jij de komende jaren elke dag hetzelfde werk doen? Dan zijn wij niet de juiste plek voor jou. Wil jij graag een lange samenwerking aangaan, maar toch de variatie en uitdaging in je dagelijkse werkzaamheden behouden? Dan is ITIS wel “the place to be”!


Mede door uitbreiding van het klantenbestand is er een nieuwe functie ontstaan voor een enthousiaste en gedreven Customer Service Manager op het gebied van onze ICT dienstverlening. Je bent in deze functie verantwoordelijk voor de organisatie en bewaking van de geleverde diensten zodat klanten kunnen vertrouwen op een betrouwbare dienstverlening. Je opereert daarbij op het scheidingsvlak van de interne organisatie, de klanten en de leveranciers. Natuurlijk is het van groot belang dat je daarbij een goede relatie met de verschillende stakeholders opbouwt en onderhoudt.


Werkzaamheden

  • Je bewaakt de nakoming van de SLA’s door de KPI’s en de SLA’s te monitoren;
  • Je verzorgt en bewaakt de periodieke rapportages per klant;
  • Je bespreekt de kwaliteit van de rapportages en de geleverde diensten met onze klanten;
  • Je stelt als vertegenwoordiger van de klant verbetervoorstellen richting de interne organisatie op teneinde de kwaliteit, efficiency en tevredenheid verder te verhogen;
  • Je herkent eventuele behoeften van de klant en neemt deze op met de Accountmanager;
  • Je onderhoudt nauw contact met de projectleiders, de Incident manager en de Manager Operations;
  • Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en klanten bij escalaties ten aanzien van het naleven van de vastgestelde SLA’s.


Wat bieden wij?

  • De mogelijkheid om te werken bij een werkgever waar je geen nummertje, maar een persoon met een privé leven bent;
  • Een goed en competitief salaris (€3200 - €4800) met 8% vakantiegeld, een auto van de zaak en 26 vakantiedagen;
  • Mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen en verkopen;
  • Een tijdelijk dienstverband met de intentie om deze voor onbepaalde tijd voort te zetten;
  • Medewerkersbijeenkomsten, kennissessies, samen kerst vieren, een familiedag: kortom veel leuke en gezellige momenten met jouw collega’s en je gezin!
  • Opleiding- en certificeringsmogelijkheden met opleidingsbudget, waarbij de invulling persoonlijk wordt afgestemd op jouw wensen en doelen;
  • Pensioenopbouw;
  • Een interessante en diverse klantenportefeuille en werk binnen een team waar elke dag anders is!

Vereisten

Wie ben jij?

Natuurlijk zijn er ook een aantal vaardigheden die wij van jou verwachten:


Inhoudelijke vaardigheden:

  • Je hebt een HBO werk- en denk niveau;
  • Je hebt enkele jaren ervaring als Customer Service Manager of een vergelijkbare functie;
  • Je hebt affiniteit met alles wat met ICT te maken heeft;
  • Je hebt kennis van ITIL.


Persoonlijke vaardigheden:

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, bent communicatief vaardig, oplossingsgericht en commercieel ingesteld;
  • Je bent stress bestendig en in staat om lastige gesprekken te voeren;
  • Je vindt gemakkelijk je weg in een team, maar bent ook zelfstandig en proactief;
  • Je bent nauwkeurig en werkt gestructureerd en in staat om anderen duidelijk te maken wat je van ze nodig hebt;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.


Vragen over deze vacature?

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze recruiter: Shaleyda Khoesiaal; per mail via shaleyda.khoesiaal@itis.nl of door te bellen naar 06 – 13 47 98 53. Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon binnen 5 minuten solliciteren via onderstaande knop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Let op, mocht dit wel gebeuren dan verleent u ons het recht om vrijblijvend gebruik te maken van de toegestuurde gegevens.

Barendrecht, Zuid-Holland, Nederland
€ 3.200 - € 4.800 per maand
Managed Services

of